سبد خرید 0

وبلاگ

نکاتی از گوگل برای یک وب سایت موفق

برای داشتن سئوی خوب نیاز هست همیشه وب سایت خود را به روز نگه دارید و از آخرین تغییرات مربوط به موتور جستجوی گوگل مطلع باشید. در این مطلب قصد داریم نکاتی را که خود گوگل توصیه می کند با شما به اشتراک بگذاریم تا با رعایت کردن آنها، وب سایتی موفق داشته باشیم.

چهار نکته از توصیه های گوگل برای اشتراک گذاری موفق :

1- تازه نگه داشتن محتوای وب :

اگر وب سایتی را پیاده سازی کرده اید که مقالات آموزشی را ارائه می دهید سعی کنید محتوای سایت را به روز نگه دارید . وب سایت های موفق همیشه مطالبی جدید  برای کاربرن دارند . سعی کنید برنامه ی به روز رسانی مشخصی  را داشته باشید مثلا اگر روزی یک مقاله در سایت تان انتشار می دهید سعی کنید این برنامه را حفظ و بیشتر کنید . کاربران در زمان هایی وارد سایت شما می شوند و با نبود مطالب جدید احتمال از دست دادن آنها وجود دارد . پس برنامه ی بر روز رسانی سایت تان را حفظ کنید.

2- در زمان مناسب مطالب را پست کنید :

محتوای جدید را به صورت منظم و در زمان هایی اضافه کنید که احتمال زیادی وجود دارد تا کاربران آن را مشاهده کنند. به طور مثال مابین ساعت 10 صبح الی 14 بعداز ظهر .اگر در روز تعدادی مطلب برای درج در وب سایت دارید سعی کنید با فاصله های زمانی مناسب اضافه کنید تا تعداد دنبال کنندگان سایت  بیشتر شود.

3- ارسال مطالب به صورت عمومی :

مطالب را سعی کنید به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار دهید . بیشتر وب سایت ها برای نمایش یک مقاله کاربر را ملزم به ثبت نام در سایت می کنند که این کار تا حد زیادی باعث از دست دادن کاربران وب سایت می شود . سعی کنید تمامی مطالب را که در سایت تان قرار می دهید عمومی باشد و کاربر به راحتی بتواند تمامی مطالب را بخواند . بعلاوه در مطلب هایتان از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنید که کاربر را به سمت خواندن مقاله ، یا محصول جذب کند .اگر وب سایت شما دارای مطالب مفید و به روز باشد کابران بدون اینکه از آنها درخواست ثبت نام شود خود این کار را برای دریافت اخبار و برروز رسانی های سایت انجام می دهند.

4- پاسخ به کاربران:

اگر در قسمت های مختلف سایت نظرات کاربران را در مورد مقالات یا محصولی دریافت میکند سعی کنید به سوالات و یا خواسته هایشان پاسخ دهید . با این کار یک ارتباط بین مدیر(ان) سایت و کاربران سایت ایجاد می شود و کابران بهترین نتیجه را از آموزش یا محصول مورد نظر خواهند برد .

بیشتر صاحبان سایت ها یک تصور اشتباه برای افزایش سئو سایت خود دارند آنها فکر میکنند هرچقدر تعداد بازدید کنندگان بیشتر باشد یعنی سئوی خوب ، البته این در حالی درست است که کاربران خود وارد سایت و در سایت گشت و گذاری داشته باشند . برای موتورهای جستجو مهم است که هر کاربر چه مدت زمان در سایت شما بوده است . مهم است اگر کاربر بلافاصله بعد از نمایش سایت آن را ببندد ، مهم است تعداد کاربرانی که برای بار n ام است که به سایت شما بر میگردند. برای اینکه یک سئوی خوب داشته باشیم یکی فاکتور های اساسی آن داشتن محتوای تازه و مفید برای کاربران می باشد ، حدالامکان سعی کنید مطالب سایت تان را به روز نگه دارید طوری که کاربران را در سایت نگه دارد و در بازه های زمانی مختلف آنها را جهت خواندن مطالب جدیدبه سایت بازگرداند. 

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

keyboard_arrow_up